Zatrudniamy doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników, którzy biorą udział w różnych szkoleniach,
dzięki czemu najnowsze technologie nie mają przed nimi żadnych tajemnic.
Podejmiemy się najbardziej skomplikowanych napraw.
Oto najważniejsze z naszych usług:
Naprawa układów paliwowych Common Rail : CDI, HDI ,DCI, HPI, JTD, TDCI
Naprawa i generowanie nowych kodów wtryskiwaczy Bosch, Delphi, Simens, Denso
Naprawa pompowtryskiwaczy do aut osobowych i ciężarowych
Wymiana końcówek wtryskiwaczy Bosch i Lucas
Naprawy pomp jednostkowych PLD do aut ciężarowych
Naprawa pomp wtryskowych: Bosch, Delphi CAV, Delphi Roto Diesel , Lucas, Zexel, Motorpal, Kiki Diesel, Nippon Denso i inne.
Naprawa pomp Bosch do ciężarówek
Naprawa pomp elektronicznych Bosch
Diagnostyka elektroniczna układu TDI
Diagnostyka komputerowa silnika Diesla
Kompleksowa obsługa (wymiany oleju, filtrów, pasków i inne)
Obsługa klimatyzacji
Oferujemy również przy pomocy specjalistycznych narzędzi wraz z prasą 20T wyciąganie wtryskiwaczy lub świec żarowych z pojazdów. Przyjeżdżamy własnym transportem i usługę wykonujemy u klienta lub klient przywozi pojazd czy np; głowicę do nas. Przeszliśmy w Polsce jako pierwsi szkolenie i uzyskaliśmy certyfikat PICHLER w zakresie wyciągania wtryskiwaczy i świec żarowych.
Naprawiamy wtryskiwacze Common Rail.. Dokładnie sprawdzamy wszystkie elementy wtryskiwaczy pod mikroskopem, czyścimy je ultradźwiękami oraz wymieniamy uszkodzone części na oryginalne i wykonujemy ponowny test. Posiadamy najnowszy sprzęt na rynku do sprawdzania i regeneracji wtryskiwaczy .Jesteśmy w stanie wygenerować nowe kody Common Rail oraz wprowadzić je do komputera samochodu, dzięki czemu poprawimy kulturę pracy silnika i zmniejszymy zużycie paliwa.
Pompowtryskiwacz podlega ogólnym oględzinom, a następnie rozłożony na poszczególne elementy poddawany weryfikacji pod mikroskopem cyfrowym i diagnostyce. Czyszczenie pompowtryskiwaczy odbywa się w specjalistycznych myjkach ultradźwiękowych. Określamy stopień uszkodzenia i ewentualne koszty naprawy. Wymieniamy stare części tylko na nowe oryginalne. Na specjalistycznym urządzeniu zostają poddane testom i kodowaniu.